|
| Af |
Besked |
|
Skrevet: 30. 12. 2009 [16:22]
|
|
runner
Runner
Emne oprettet af
registreret siden: 03.10.2008
|
Erfaringer med Liebherr hvidevarer og 120 cm skufferHej... Vi står i den skønne situation at vi er ved at bygge et hus  Og er nu kommet til køkkenindretning, vi har et spørgsmål der går på om 120 cm skuffer bliver for tunge og rodede, eller om det bare er et hit mht indretning/opbevaring ? Dernæst er vi løbet ind i et godt tilbud på et Liebherr side by side køle-fryseskab, er der nogen der har erfaring med dette mærke ? På forhånd mange tak ! Godt nytår Stina og Dennis...
|
|
Skrevet: 02. 01. 2009 [13:34]
|
|
anonymous
Anonymous
registreret siden: 18.09.2007
|
Re: Erfaringer med Liebherr hvidevarer og 120 cm skuffer
120cm skuffer fungerer fint, de er hverken tunge eller komplicerede. Tværtimod giver de god fleksibilitet. Men set over tid vil de jo nok være et "modehit" men sådan er det jo med alt...
Liebherr side by side er sikkert fint nok, men alle hvidevarer kan fåes til en god pris, så køb det ikke pga prisen men fordi I kan lide det.
|
|
Skrevet: 03. 01. 2009 [16:22]
|
|
runner
Runner
Emne oprettet af
registreret siden: 03.10.2008
|
Re: Erfaringer med Liebherr hvidevarer og 120 cm skufferTak for svaret...  Vi kan godt lide Liebherr sættet, men har aldrig hørt om det før, så derfor søgte jeg lidt erfaringer! -Dennis...
|
|
Skrevet: 04. 01. 2009 [21:20]
|
|
tholius
tholius
registreret siden: 04.01.2009
|
Hej med jer...
Har netop selv renoveret hus i 3 etager - så god vind med renoveringsprojekt....
Ifm valg af nye hvidevarer til mit eget køkken undersøgte jeg produkter og marked vidt og bredt (bla via internet).
I den forbindelse fandt jeg bla. et køleskab fra Liebherr som tiltalte mig pga indretningen (jeg havde meget fokus på der skulle være god plads til grøntsager osv). Jeg fandt efterfølgende ud af, at mærket er et "søsterprodukt" (hvis man da kan sige det) til Miele og det mærke er jo kendt for særdeles god kvalitet.
For mig endte det i et valg mellem to køleskabe hhv. et fra Miele og det pågældende fra Liebherr - begge har de 3 biofresh skuffer til grøntsager som jeg vægtede meget højt - jeg endte med at vælge Mieles pga denne var 1000 kr. billigere end Liebherr. Havde de kostet lige meget var det blevet et svært valg for mig ;0) . Jeg er glad for Miele køleskabet som jeg købte - det fungere optimalt og biofresh skufferne er jeg meget tilfreds med, stod jeg overfor at skulle vælge i dag ville jeg dog ikke være spor nervøs for at købe en Liebherr hvis det var et fornuftigt tilbud (så vidt jeg fandt ud, så er Liebherr i en lidt dyre prisklasse og knap så kendt som Miele mærket - i hvert fald da jeg købte for knap et års tid siden) . Held og lykke med det.
Ps I mit nye køkken har jeg tre stk 80 cm skuffeelementer og to 90 cm skuffeelementer - det fungere ok - men er total upraktisk ved vasken hvor jeg også har en 80 cm. Nu ved jeg ikke hvor mange moduler I skal have i jeres nye køkken - men min erfaring er, at jo færre moduler jo dårligere valg er det at vælge f.eks. 90 og 120 cm da det stiller store krav til hvordan du organisere det du skal opbevare i skufferne (fødevarer/konserves kontra gryder/tallerkner, bestik osv).
Håber I kan bruge min erfaring til noget..
God vind i projektet...
Hej fra Tina
|
|
Skrevet: 21. 02. 2009 [17:32]
|
|
fruth
Fruth
registreret siden: 08.07.2007
|
"tholius" skrev: Hej med jer...
Har netop selv renoveret hus i 3 etager - så god vind med renoveringsprojekt....
Ifm valg af nye hvidevarer til mit eget køkken undersøgte jeg produkter og marked vidt og bredt (bla via internet).
I den forbindelse fandt jeg bla. et køleskab fra Liebherr som tiltalte mig pga indretningen (jeg havde meget fokus på der skulle være god plads til grøntsager osv). Jeg fandt efterfølgende ud af, at mærket er et "søsterprodukt" (hvis man da kan sige det) til Miele og det mærke er jo kendt for særdeles god kvalitet.
For mig endte det i et valg mellem to køleskabe hhv. et fra Miele og det pågældende fra Liebherr - begge har de 3 biofresh skuffer til grøntsager som jeg vægtede meget højt - jeg endte med at vælge Mieles pga denne var 1000 kr. billigere end Liebherr. Havde de kostet lige meget var det blevet et svært valg for mig ;0) . Jeg er glad for Miele køleskabet som jeg købte - det fungere optimalt og biofresh skufferne er jeg meget tilfreds med, stod jeg overfor at skulle vælge i dag ville jeg dog ikke være spor nervøs for at købe en Liebherr hvis det var et fornuftigt tilbud (så vidt jeg fandt ud, så er Liebherr i en lidt dyre prisklasse og knap så kendt som Miele mærket - i hvert fald da jeg købte for knap et års tid siden) . Held og lykke med det.
Ps I mit nye køkken har jeg tre stk 80 cm skuffeelementer og to 90 cm skuffeelementer - det fungere ok - men er total upraktisk ved vasken hvor jeg også har en 80 cm. Nu ved jeg ikke hvor mange moduler I skal have i jeres nye køkken - men min erfaring er, at jo færre moduler jo dårligere valg er det at vælge f.eks. 90 og 120 cm da det stiller store krav til hvordan du organisere det du skal opbevare i skufferne (fødevarer/konserves kontra gryder/tallerkner, bestik osv).
Håber I kan bruge min erfaring til noget..
God vind i projektet...
Hej fra Tina
Liebherr laver faktisk Mieles køleskabe. De er helt klart de bedste på køle-fryseskabsmarkedet. mest af alt pga. deres gennemførte 0-zone skuffer, hvor levetiden på dit frugt, grønt samt kødvarer holder sig væsentlig længere. Desuden er de (hvad jeg ved) de eneste som har softluk på deres skabe indtil videre
|