Brugerlogin
Ny bruger? - Tilmeld dig her
Debatforum
vejle 157 m2 45 m2 garage byggefirma niels b nygaard
| Af | Besked | ||
|---|---|---|---|
|
Skrevet: 17. 01. 2005 [19:45]
|
|||
|
voresbolig
Voresbolig
Emne oprettet af
registreret siden: 12.01.2005
|
Vejle - 157 m2 + 45 m2 garage - Byggefirma Niels B. Nygaard
http://www.jupitervej71.dk/gpage.html BYGHERRE: DANIEL BY: VEJLE BYGGESTART: FEBRUAR 2005 BYGGEFIRMA: MUREMESTER NIELS BECH NYGAARD ANTAL PLAN: 1 BOLIG: 157 M2 CARPORT: 45 M2 Med Venlig hilsen
Henrik - Bolius.dk |
||
|
Skrevet: 18. 11. 2010 [17:16]
|
|||
|
HeineNielsen
Heine Nielsen
registreret siden: 15.11.2010
|
Hej til alle jer der overvejer Hjem as ( UNO)
Vi overtager vores nye Uno på 179 m2 imorgen formiddag, hvilket vi glæder os meget til. Huset er opført i mursten og med tilbygning af sort nåletræ og sorte træ alu vinduer. Farverne er blevet som vi ønskede.. Jeg er selv tømrer og jeg har i hele perioden været kvalitetssikring. Jeg er meget tilfreds med byggeriet... SMÅTING er blevet rettet med det samme efter samtale med byggeleder. OG DET ER KUN SMÅTING, SOM DER ER HOS ALLE BYGGEFIRMAER. Vi havde et tysk hold håndværkere, hvor den ene lyshårede talte fint dansk... De laver et finish, som er bedre end de fleste danske håndværkere. Ydermere spørger de altid de andre håndværkere, om der er nogen problemer inden de tager på weekend torsdag middag. Rigtig troværdige og effektive...og rare. De fiser den på intet tidspunkt af, og hvis tømrerne er bagud, hjælper de hinanden. Holdet består af to tømrere og to malere. Den tyske flisemurer fortjener også ros. Alle dygtige. Stor ros til alle. DET ENESTE: Gå lige entrepenørens pris efter inden underskriften. Jeg leverede selv sandet til sandpuden og fandt ud af at han havde skrevet 400 m3 på tilbudet . Der skulle kun bruges 212 m3. Altså dobbelt så meget. Nemme penge at spare.... Han vil selvfælgelig gerne tjene på sandet.... Kun ros herfra. Kom bare igang ( UNO 179 m2 ) |
||
Portal information:
I dag 0 registrerede brugere og 0 gæster var allerede online.
Nu online
Bolius | Debat har 5028 registrerede brugere, 2639 emner og 6604 svar. I gennemsnit er 3.44 indlæg skrevet pr dag.