I september 2019 lancerede vi et nyt design på bolius.dk. Det er det, du kan se og bruge nu.

Målet var at styrke brugeroplevelsen ved at gøre det nemmere at navigere rundt på sitet og læse vores indhold uden at blive forstyrret.

Vi ændrede ikke på selve indholdet, men kun indpakningen af det, fx med mere afdæmpede farver, en menu, der nemmere kan afkodes, og et fravalg af alt, der kan minde om reklamer, fx pop-ups.

Vi er selv meget tilfredse med det nye design - og hører også primært positive tilkendegivelser fra jer, der bruger bolius.dk. Men vores arbejde er heller ikke gået ubemærket hen i vores branche. Den 15. juni vandt det nye design nemlig en pris ved Danske Mediers digitale priser 2019.

Begrundelse for digital pris

Det nye design af bolius.dk fik en 'Hædrende omtale ' i kategorien 'Årets Digitale niche- eller fagmedie'

Juryen, der bestod af Filip Wallberg, SDU, Simon Stilling, Better Collective, Kamilla Harritsø, Jysk Fynske Medier og Jan Birkemose, Medietrends, havde følgende begrundelse for valget:

"Nemt, brugbart og i øjenhøjde. Det er, hvad man som bruger bliver mødt med på bolius.dk, der har skruet ned for forstyrrende elementer og op for servicen. Med en klar mobile first strategi er sitet let overskueligt, hurtigt og smidigt at navigere rundt i – og sågar tilpasset den enkelte bruger med personificeret og interaktivt indhold. Det gennemgribende redesign af sitet fortjener i den grad et klap på skulderen".

Du kan se og læse om alle 15 vindere af priserne her.

Vi lytter til jer

Vi er yderst taknemmelige og stolte over prisen. Men vores arbejde stopper selvfølgelig ikke her. Vi vil fortsat gøre, hvad vi kan kan for at styrke bolius.dk - og alle vores andre platforme - så du som bruger får det bedste svar på netop din udfordring, overvejelse eller opgave.

Det er nemlig det, vi er til for.

Vi vil gøre dig klogere på din bolig.

For at styrke bolius.dk, lytter vi til jer, der bruger os. Det gør vi ved at analysere jeres adfærd på sitet, men også ved at spørge jer direkte om jeres holdninger, fx gennem spørgeskemaer og vores brugerpanel. Den indsigt er utrolig vigtig for, at vi kan give dig uvildig og faglig hjælp.

LÆS OGSÅ: Brugerpanel