Ekspert inden for arkitektur, byggeteknik og huseftersyn: Henrik Bisp

Henrik Bisp

Fagekspert inden for arkitektur, byggeteknik og huseftersyn.

• Uddannelse: Cand. arch, arkitekt MAA, beskikket bygningssagkyndig, energikonsulent, tømrer.
  • Erfaring: Skitserende og projekterende arkitekt. Bygningssagkyndig. Praktisk erfaring som bygningstømrer.
  • Udtaler sig om: Almen byggeteknik vedrørende renovering, om-, til- og nybygning, bygningsreglement, huseftersyn med alt vedrørende energimærker, tilstands- og elrapporter.

Henriks nyeste artikler på Bolius.dk

Undertage

Et undertag gør dit tag mere tæt, og sammen med tagbelægningen skal det beskytte mod fugt udefra. Undertaget kan være lavet af faste plader eller af en let tagdug.

Renovering af kælder generelt

Planlægger du en større eller mindre renovering af din kælder? Her kan du få overblik over, hvilke overvejelser du kan gøre dig, inden du går i gang.

Fra garage til beboelse

At inddrage en garage til beboelse kan være en billig måde at få ekstra kvadratmeter på. Men inden du går i gang, skal du have en byggetilladelse fra kommunen.

Kontakt for medier

LinkedIn Mail