Ekspert inden for arkitektur, byggeteknik og huseftersyn: Henrik Bisp

Henrik Bisp

Fagekspert inden for arkitektur, byggeteknik og huseftersyn.

• Uddannelse: Cand. arch, arkitekt MAA, beskikket bygningssagkyndig, energikonsulent, tømrer.
  • Erfaring: Skitserende og projekterende arkitekt. Bygningssagkyndig. Praktisk erfaring som bygningstømrer.
  • Udtaler sig om: Almen byggeteknik vedrørende renovering, om-, til- og nybygning, bygningsreglement, huseftersyn med alt vedrørende energimærker, tilstands- og elrapporter.

Henriks nyeste artikler på Bolius.dk

Fra garage til beboelse

At inddrage en garage til beboelse kan være en billig måde at få ekstra kvadratmeter på. Men inden du går i gang, skal du have en byggetilladelse fra kommunen.

Udskiftning af tagbelægning

Udskifter du husets tagbelægning med en anden type, så overvej, om den passer til husets stil, om den er let eller tung, og om der i lokalplanen er bestemmelser angående tagtyper.

Tag med naturskifer

Naturskifer er en forholdsvis kostbar tagbeklædning, men til gengæld kan denne tagtype holde i over 100 år, kræver sparsom vedligeholdelse, og naturskifer er smukt at se på.

Kontakt for medier

LinkedIn Mail