Ekspert inden for arkitektur, byggeteknik og huseftersyn: Henrik Bisp

Henrik Bisp

Fagekspert inden for arkitektur, byggeteknik og huseftersyn.

• Uddannelse: Cand. arch, arkitekt MAA, beskikket bygningssagkyndig, energikonsulent, tømrer.
  • Erfaring: Skitserende og projekterende arkitekt. Bygningssagkyndig. Praktisk erfaring som bygningstømrer.
  • Udtaler sig om: Almen byggeteknik vedrørende renovering, om-, til- og nybygning, bygningsreglement, huseftersyn med alt vedrørende energimærker, tilstands- og elrapporter.

Henriks nyeste artikler på Bolius.dk

Tag med naturskifer

Naturskifer er en forholdsvis kostbar tagbeklædning, men til gengæld kan denne tagtype holde i over 100 år, kræver sparsom vedligeholdelse, og naturskifer er smukt at se på.

Ejerskifteforsikring

En ejerskifteforsikring kan dække skjulte skader, som ikke er nævnt i fx tilstandsrapporten og som sælger fraskriver du dig sælgeransvaret. Læs her, hvad du som køber og sælger kan bruge en...

Opvarmning med gasfyr

Det er billigere at fyre med gas end med olie. Det er kun lovligt at installere et kondenserende gasfyr med lukket forbrænding. Fra 2013 er det ikke lovligt at installere oliefyr i nye boliger.

Kontakt for medier

LinkedIn Mail