Ekspert inden for arkitektur, byggeteknik og huseftersyn: Henrik Bisp

Henrik Bisp

Fagekspert inden for arkitektur, byggeteknik og huseftersyn.

• Uddannelse: Cand. arch, arkitekt MAA, beskikket bygningssagkyndig, energikonsulent, tømrer.
  • Erfaring: Skitserende og projekterende arkitekt. Bygningssagkyndig. Praktisk erfaring som bygningstømrer.
  • Udtaler sig om: Almen byggeteknik vedrørende renovering, om-, til- og nybygning, bygningsreglement, huseftersyn med alt vedrørende energimærker, tilstands- og elrapporter.

Henriks nyeste artikler på Bolius.dk

Energisparende belysning

Energivenlige pæretyper har vundet indtog i de danske boliger. Læs her, hvordan du vælger det bedst mulige lys med det lavest mulige energiforbrug.

Udskiftning af ruder i nye og gamle vinduer

Både enkeltlagsruder i gamle vinduer og termoruder i nyere vinduer kan gå i stykker. Bliv klogere på hvilken type glas, du skal vælge, og hvordan du udskifter ruderne i dine vinduer.

Køb af hoveddør og andre yderdøre

En massiv dør af eg eller mahogni holder i mange år, men kræver mere vedligeholdelse end en moderne yderdør af MDF-plade. MDF-døren tåler til gengæld ikke, at regnvand trænger ind under malingen.

Kontakt for medier

LinkedIn Mail