Formidlingschef i Bolius: Kristine Virén

Om Kristine Virén

Kristine er formidlingschef hos Bolius – boligejernes videncenter. Her arbejder hun sammen med sit formidlingsteam for at øge boligejernes livskvalitet gennem fakta, fif og fortællinger på tværs af både traditionelle og nye sociale platforme og kanaler.

Kristine på Folkemødet

Hver sommer finder du Kristine på Folkemødet. Som paneldeltager er hun stærk i især to roller: Som arkitekt og som formidlingschef i en organisation der i høj grad udfordrer kommunikationsplatforme – lige fra magasin og brevkasse til nyhedsbrev og sociale medier. Takket være vores boligejeranalyse kan Kristine bidrage med en stor indsigt i danske boligejeres udfordringer, store som små.

Kristines uddannelse

Med sig i bagagen har hun, foruden sin arkitektbaggrund, en master i cross-media communication – en uddannelse, hun som leder dagligt trækker på i krydsfeltet mellem enorme mængder viden om og til brugerne. For hvordan udvælger og bruger man som moderne videncenter al den viden, man efterhånden kan hente på sine brugere? Hvordan trænger man igennem, oplyser og ændrer adfærd hos en stadigt mere oplyst målgruppe – og hvordan flytter man en organisation hen imod at arbejde på tværs af platforme og teams, så kanalerne i højere grad spiller sammen? Det er nogle af de overvejelser, Kristine vil dele.

Eksempler på Kristines udtalelser i medier

Dr.dk: Arkitekt efter altankollaps: Frygt ikke for din altan
Dr.dk: Hammerslag, sæson 10, afsnit 5
TV2.dk: Flere og flere generationer bor under samme tag: - Der er altid nogen at snakke med
BT.dk: Danskerne har ikke styr på vandregningen
B.dk: LLO: Tusindevis betaler for meget i husleje

Mail Facebook Twitter Instagram LinkedIn

Ovenstående kontaktinformationer er forbeholdt pressen.
Vi vil dog stadig meget gerne hjælpe dig, så har du som boligejer brug for hjælp, kan du benytte vores ”Spørg Bolius”-brevkasse. Det er den hurtigste og mest effektive måde, vi kan hjælpe dig på.