Senioranalytiker i Bolius: Henrik Sonne

Ekspert inden for analyser og rapporter om boligejere, bolig og have

Henrik arbejder med alle Bolius analyser og rapporter om bl.a. de danske boligejeres adfærd og forventninger. Bolius undersøger stort set alt inden for bolig og have, og hvordan boligejere og lejere forholder sig til det. Som det største danske videncenter for boligejere har Bolius en enorm viden om bolig og haveforhold fra vores brugere. Derudover undersøger vi forskellige forhold relevant for boligejerne sammen med anerkendte danske analyseinstitutter.

Ekspert i at formidle data om boligejere

Analysearbejdet og udarbejdelser af rapporter er områder, som Henrik varetager. Han sikrer også validiteten af data. Henrik udtaler sig derfor om alle områder inden for bolig, have og boligejere, som Bolius har data på, som fx her hos Ingeniøren

Henrik har desuden ansvaret for udvalgte, interne områder i Bolius, som vores kendskabsanalyse, effektregnskab, besøgsudvikling på bolius.dk og læsertalsudvikling for magasinet Bolius.

Henrik Sonnes uddannelse og tidligere arbejde

I 1991 blev Henrik cand.merc. Har senest gennemført IAA Digital Diploma uddannelsen. Erfaring: Henrik har arbejdet med analyser i knapt 20 år, de seneste ni år med fokus på de danske boligejere. Hos Institut for Konjunkturanalyse (IFKA) har han arbejdet med markedsanalyser blandt den danske befolkning og hos IDG Danmark yderligere med medie-/kundeanalyser.

Kontakt

Telefon: 24 46 65 90